En casalinga-man

Jag är precis hemkommen från en promenad. Medan jag var ute nattade mannen barnen och diskade. Nu är det han som är ute och joggar istället. När han är tillbaks blir det Beverly Hills. Till dess skall jag plocka undan de sista grejerna, och börja fixa med kalendern (som inte blev av igår).



Jag borde också styra upp planerna för morgondagen. Hur gör ni andra som är föräldralediga, planerar ni in aktiviteter för barnen, eller tar ni det som det kommer? Jag känner själv att jag måste planera in någontnig (ex. gå till biblioteket, baka bröd, gå till lekplatsen, göra trolldeg...). Inget märkvärdigt, men någonting särskilt. Annars får jag panik på att barnen bara springer omkring och låter.

Vad är ert bästa tips på aktivitet att göra med barnen, så här på hösten?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback