Repris



Varje kväll städar jag och barnen hela deras rum. En kväll i veckan sorterar vi alla leksaksbackar, byter lakan och torkar golvet. Mitt stora troll är extremt ordentligt, och plockar oftast undan alla grejer. Ändå ser rummet ut så här jämnt och ständigt. Kan det vara lilla trollet måntro?

Nu väntar jag på att mannen skall bli färdig med duschning och skäggklippning, och komma ut från badrummet. När han gör det är det dags för mig att gå på en snabb promenad. Det behövs. I vanliga fall går jag så långsamt eftersom jag jämnt har små traskande troll med mig.

Vad resten av kvällen har att bjuda på får vi se.


Kommentarer

ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Åh det lät supermys det med! :)

19:58:43 / 2011-11-01 - http://endenise.se

Jennie & Fröken Flis

en välkänd bild även här ;) Men min flis har inte riktigt kommit på hur man plockar undan eter sig än hehe :P



Va roligt att träffa p någon som också tänker eko. Det är då då sannerligen inte många. Nästan så man blir dumförklarad känns det som ibland.

Ja försöker också ge flis ekologiskt i största mån, i min ögon är det viktigt.



KRAM!

21:07:01 / 2011-11-01 - http://jenniesays.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback