Mellanmål




Kommentarer

REBECKA

Vad var det du pluggade till nu igen, lärare va? :)



Jag hade först planer på att börja i Januari men tänkt nu att jag vill ha 8 månaders föräldraledighet. Då jag enbart kan "slappa" och gå långa promenader och ägna mig 100 % till barnet och de andra barnen :)

Då jag var mammaledig till Milo pluggade jag hela tiden (läste till undersköterska dä och andra ämnen på komvux) och föräldralediggeten blev inte så kul. All ledig tiid gick åt till plugg. Eftersom det är kanske (förmodligen) sista gången jag är mammaledig så ska jag njuta :))



Så ska söka in till hösten. Jag hoppas jag kommer in, annars sabbas våran plan med att spara på föräldrapenningen.

De jag är mest nervös över är dessa tre månader då jag ska plugga med barnet hemma, tänkte om man har live-träffar på nätet och tentor online. Vet inte vem som ska passa barnet då eftersom jag inte har nån släkt här, men det löser sig nog. Anton får vara ledig. Han ska också börja plugga den hösten så de blir väl lite kämpigt men de känns endå så kul :)



Känner som lika bra att göra detta NU. Inte vänta. Blir alldrig lättae då.

06:58:12 / 2012-05-13 - http://www.minmoa.se

REBECKA

Nytt lösen på bloggen!



Användarnamn: ost

Lösen: ost

20:52:22 / 2012-05-16 - http://www.minmoa.se



Name Mail Blog

Trackback