Dagarna som varit



Sedan sist har vi:

- firat min 26e födelsedag
- mailat arga mail till universitetet och kommunen som gör saker svårare än vad det borde vara
- avbrutit inskolning, pg a magsjuka - på de andra barnen på avdelningen (vilket också innebär att jag inte kan plugga det jag skall den här terminen)
- provat att bada på badhus i nya kommunen
- lagt ut en massa Tradera-annonser
- Fått tillbaks en massa pengar från Försäkringskassan som vi skulle haft 2010 (inte konstigt att vi hade det knapert)

Idag skall vi göra det vanliga:

- Handla
- Gå till biblioteket och lämna böcker och filmer
- Gå på barnens dansgrupper

Kommentarer

REBECKA

Åh vad kul. Då är vi två som är med på att baka eget bröd :))



Vi kan ju tipsa varandra om recept och så. Jag hittade ett recept som jag nog tänkte baka idag :)



Skulle vilja baka hårdbröd med! Har du gjort det någon gång?

07:44:23 / 2012-01-31 - http://www.minmoa.se



Name Mail Blog

Trackback