Dagens planer





Idag skall jag:

- ta hand om resten av gårdagens tvätt. Stryka det jag inte hann igår. Och vika in det i garderoben.
- namn barnens dagiskläder
- gå till biblioteket och hämta filmer som vi har reserverat till helgen, förhoppningsvis hinner bland annat   Kronjuvelerna komma idag (vi har ingen tv, så blir att hyra den. SVT.play är ju ett alternativ visserligen).
- leta upp litteraturlistan för min nästa kurs.
- städa inför helgen (det gör vi alltid på torsdagar), och ta bort alla julsaker.

Kommentarer

carrå - mamma till Isabella

Ja det lär de ju göra! men kommer troligtvis träffas på gården och så :)..Åh vad roligt då är hon ju verkligen redo, hoppas de går lika bra för den lilla!.jobbigast för föräldrarna tror jag, jag vill helst ha bellan hemma tills hon är 3, 3 känns som en väldigt bra ålder att börja tycker jag! nu är hon sååå liten men har man inget val så har man inte..

10:39:46 / 2012-01-05 - http://ettnyttsteg.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback