Mål 2011

Jag hittade mina mål för 2011:

År 2011 skall jag:
  • Skriva en c-uppsats + ta igen övriga universitets rester
  • Lekar mer med mina barn
  • Åka på någon form av semester med barnen och sambon
  • Göra fotoalbum till barnen
  • Få minst en insändare publicerad i en tidning
  • Bli bättre på att planera och strukturera
  • Skriva mer
  • Börja på babysång med minsta trollet
  • Gå och simma minst en gång i månaden
  • Äta någonting som vi själva odlat på kolonin
  • Måla tavlor till lilla trollets rum
  • Minska ned min konsumtion och miljöpåverkan
  • Sova mer
  • Sortera ut min garderob så att jag trivs med den
  • Se ett helt aktuellt/rapport minst en gång i veckan
  • Få bättre ordning i våran lägenhet
Dessutom skulle vi vilja gifta oss och hitta en annan bostad! Det känns dock som ett projekt då vi har fått jobb.

Vad jag har gjort är:
  • Bland annat skrivit med en B-uppsats
  • Varken lekt mer eller mindre med barnen. Så det får nog bättras de två sista månderna av året.
  • Någon semester blev det ej.
  • Fotoalbum till barnen är under konstruktion.
  • Jag skickade in en insändare, men brydde mig aldrig om att se om den blev publicerad.
  • Planeringen blev inte bättre.
  • Skrivandet blev inte mer.
  • Babysång gick vi på i vår förra stad.
  • Simmat har jag inte gjort, men jag har just tagit upp promenerandet.
  • Kolonin flyttade vi ifrån.
  • Tavlor har det inte blivit några alls målade.
  • Min konsumtion har varit ovanligt hög på sistone. Dock köps mer begagnat nu.
  • Jag har sovit mindre (när jag pluggade i våras sov jag mellan 2 och 5 fem dagar i veckan)
  • Garderoben sorterades när vi flyttade, men sedan dess har det endast blivit en ny kofta och ett par nya skor.
  • Vi har inte ens en tv, så nyheterna ser jag aldrig. Ibland lyssnar jag på ekot.
  • Vi håller på att arbeta på bättre ordning i lägenheten. Dock är sovrummet kaosartat just nu.
VI HAR DOCK GIFT OSS OCH FÅTT NY LÄGENHET!


Kommentarer

Elin thebans mamma + liten i magen

Absolut

21:07:39 / 2011-11-03 - http://thejasmamma.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback