Håkan Juholts egna ord

Jag har sedan 1994 lämnat alla uppgifter skriftligen till Riksdagen som ersätter för dubbelt boende. Mitt hem är i Oskarshamn. Jag har varit säker på att jag gjort rätt. Ingen har sagt att jag gjort fel. För en mån sedan fick jag besked att jag gjort fel. Sedan dess har jag gjort allt jag kan för att göra rätt, men förgäves. Igår sa Riksdagen att de inte hade något krav på mig. Väldigt förvirrande, trots det betalade jag det kvällstidningarna tyckte jag borde göra. Jag har aldrig försökt lura någon. Är inte felfri alls, men just i den här frågan har jag hela tiden försökt göra rätt.

Kommentarer

Marlene, mamma till Lilly & John

Vad tror du om det hela? borde man inte som en högt uppsatt politiker VETA vad man får och inte får göra? han måste väl ändå ha läst på vad det stod om boendet osv. och inte bara ha skrivit under kontraktet?? jag som "vanlig" svensson skulle aldrig skriva under något utan att ha läst på vad som gäller....

12:16:28 / 2011-10-18 - http://lillyjohn.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback